Кризовий корпоративний спікер: загальні правила

В цьому блогодописі розглянемо загальні, але важливі правила, які допомагають будь-якому корпоративному спікеру чи менеджеру з питань комунікацій ефективно говорити на публіці:

Спікери мусять бути затверджені
– У відповідності із практикою ситуаційного та кризового комунікаційного менеджменту, якщо щось трапляється чи настає криза, кожна компанія формує команду реагування та вибирає спікерів. Тільки ці люди мають право говорити від імені фірми.

Співчуття завжди висловлюється першим
– Якщо споживачі або клієнти пережили незручності внаслідок випадку чи кризи, слід одразу за це вибачитися й висловити співчуття. Таким чином демонструється, що вони – є найпершим пріоритетом для фірми.

Спікер – це експерт
– Спікерам дуже допомагає впевненість у тому, що вони кажуть.

Бути самим собою
– Бути самим собою означає уникати спокуси грати роль когось більш значущого, ким ви не є.

Не поспішати й не бути примушеним поспішати
– Перш ніж заявляти, щось важливе завжди корисно узяти невелику паузу, щоб обдумати перші тези відповіді.

Дотримуватися обіцянок
– Немає, можливо, нічого більш значущого, ніж спікер, котрий є відповідальним джерелом інформації.

Діяти у відповідності до ситуації
– Роль корпоративного спікера, особливо в кризовій ситуації, не сказати чогось зайвого, що поглибить побоювання споживачів і клієнтів.

Бути акуратним із фактами
– Ніщо, можливо, не псує репутацію компанії, як спекуляція із фактами і цифрами.

Не прикриватися статистикою
– Стастистика мусить доповнювати, а не замінювати головні месиджі фірми.

Advertisements

Leave Comment

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s